de 5de dat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu de 5de dat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

de 5de dat

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 April 2012 | Nederland, Amsterdam

vandaag is het de 5de dag dat we in het mooie eiland gran canaria zijn, wat een weertje is het hier zeg poepoe het is gewoon heet om de activiteiten te doen.
nu is het nog heel rustig in het hotel veel ooudere mensen en jonge kindertjes maar nog geen jongeren,
de volgende weken zal het wel bikkelen worden.

we zijn al helemaal ingewerkt, we mogen de activiteiten zelf al omroepen in het spaans, nederlands en engels en we mogen al zelf de activiteiten doen zonder begeleiding,dus dat is al heel leuk.
zondag krijgen we een officieel rooster, daar staat in welke dagen je werkt en welke dagen je vrij bent, je bent 2 dagen vrij in de week.

de activiteiten die we doen zijn, aquagym,zymba,darten,voetbal,etc. heel erg leuk!
we moeten de mensen enthousiast maken om mee te doen.

we zijn al in het plaatsje puerto rico geweest en ze hebben daar een macdonalds:$ altijd goed haha!
het is een mooi eiland en ik wil nog veel meer zien,
er zijn 2 stranden in de buurt dus die moete we ook nog maar is gaan bezoeken.


tot snell, ik ga weer verder met het werk..


kusjes kelly

  • 21 April 2012 - 11:38

    Tante Ivonne:

    Hoi Kelly, lekker dat je het naar je zin hebt. Ziet er wel erg luxe uit. Gisteren Suus op het vliegtuig gezet. Ze had het wel erg moeilijk. Heel veel plezier nog en we lezen je verslagen graag.....dikke kus van ons allemaal

  • 21 April 2012 - 11:42

    Kelly:

    ja het hotel is idd heel luze,
    maar onze kamers en ete niet hoor:P haha ja veel liefs daar aan oma en aan jullie allemaal xxx

  • 21 April 2012 - 11:55

    Tante Anja:

    Hallo lieve Kelly,
    Leuk om te lezen, allemaal. Wij zijn nu aan het aftellen, al zal ik wel erg afsteken bij jouw bruine kleurtje!!
    Maar we gaan zeker met jou het eiland verkennen. Liefs en tot snel.


  • 21 April 2012 - 16:16

    Mandy:

    nog heel veel plezier!!
    ik mis je maar ik zie je heel snel!!
    je foto's zijn echt leuk doe iedereen de groetjes
    dikke xxx

  • 25 April 2012 - 17:27

    Jaap Hoekstra:

    Hoi Kelly, ik hoop dat het goed gaat.
    Geniet maar lekker van de zon want hier is het veel te koud, we hebben niet van dat mooie weer gehad in onze vakantie.
    Volgende keer beter hopen we.
    Kel de groeten van Cock en Jaap.

  • 28 April 2012 - 08:49

    Opa En Oma :

    hallo kelly hoe gaat het.
    We hebben jou verhaal net gelezen,klinkt erg leuk
    we zijn net klaar met de stal schoonmaken, dat is ons weer gelukt dit jaar.
    het is bij jouw wel veel lekkerder weer als hier.
    nou meid hou je goed groetjes 0pa en oma

  • 28 April 2012 - 08:57

    Cok:

    zo lieverd nu ik nog even.
    sorry van gisteravond,het was hier nog al ongeregeld.
    nou nog een paar dagen en dan is het gedaan met jouw rust,en ga ik relaxen.
    lekker uit eten en zo.
    hier gaat alles hetzelfde,koeien naar buiten ondanks het mindere weer.
    hoop dat het snel wat beter wordt.
    de weken vliegen voorbij,en daardoor zit ik niet de hele tijd over jou te piekeren,is ook beter,jij redt je toch wel.
    nou kel tot zo er,ikhoor van je.
    dikke kus pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn stage op puerto rico

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

nog maar 24 dagen

20 Mei 2012

de dag van vandaag

11 Mei 2012

hallohallo

02 Mei 2012

de 3rde week alweer

28 April 2012

week 2
Kelly

Mijn profiel

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 10933

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 22 Juni 2012

Mijn stage op puerto rico

Landen bezocht: