de eerste dag op gloria palace - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu de eerste dag op gloria palace - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

de eerste dag op gloria palace

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

17 April 2012 | Nederland, Amsterdam

het is zover, we zijn aangekomen op gloria palace amadores, het was ongeveer een 20 minuten naar het hotel, daar hebben we ongeveer een uur gewacht tot we geholpen werden, dt duurde ook weer is een half uur dus dat was allemaal een beetje een tegenvaller, toen hoorde we ook dat we voor ons pakje moesten betalen en deat we de was moeten betalen, maarja het moet maar!
toen kwamen we in de kamers, wat een gevangennissen en we delen een badkamer met 3 jongens(ze zijn wel nheel schoon) dus nou ja allemaal leuk en aardig, toen gingen we eten:O dit is geen eten het is echt verschrikkelijk.
die avond hebben we onze ontgroening gehad met de groep en gingen we naar de bar sinatra, heel gezellig!

de eerste werkdag: deze dag begon goed we moesten onze werkkleding gaan halen, hadden ze geen broekjes meer;) jaja, nou ja onze eerste dag is goed gegaan, we hebben lekker meegedaan met zoemba en met tennis en allemaal andere activiteiten.
morgen horen we of me mogen blijven in het animatie team, en of we in het addold animatie team mogen of in dee kids animatie.
we hebben ook al de dans voor volgende week dinsdag geleerd.
We hebben maar vitamine pillen gehaald vandaag en we hebben boodschappen gedaan dat we onszelf een beetje normaal kunnen voeden.

dus het is wel overleven, maar heeeeeeeeeeeeerlijk weeer!!!!

houvanjullieeee kussies kelly

• 18 April 2012 - 10:31

Ileenja De Jong:

heeeel veel suc6 meis, geniet gewoon van elk moment!ookal is dat soms moeilijk!

• 18 April 2012 - 14:36

Jamy&Nicole:

Hallo lieve kellebell van ons,
    het klinkt allemaal goed en je slaapt met jongens op de kamer oelala haha nee hoor grapjee maar wij zitten hier lekker in de pestregen en jij lekker in het zonnethe oeww we missen je en denken aan je! dikke kuss je zusjeee loveeyouu

• 18 April 2012 - 16:35

Ludwien Van Schie:

Hoi Kel

leuk verslag, we wachten alweer op nog meer nieuws!!
    En niet te bruin worden he!!

• 20 April 2012 - 10:16

Lizanne:

Keep smiling Kel, dan komt alles goed. Dat lukt vast wel met heerlijk weer! Xx

PS Roy zegt steeds: "Misschien komt Kelly nu wel weer terug met het vliegtuig!" uh......

• 01 Mei 2012 - 22:35

Linsey:

Hoeveel betaal je voor de was als k vrage mag??...