hallohallo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu hallohallo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

hallohallo

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

en het is weer zover ik zit weer even achter de computer om jullie weer even op de hoogte te stellen.
Het is hier echt heerlijk maar dan ook echt heerlijk weer, alleen er zijn niet zoveel mensen, de week hiervoor heb ik heerlijk 1 week in de suite gezeten met mijn lieve zusjes en mijn mama en me tante zaten ook heerlijk in een suite met een jacuzzi een deur verder.

en ik heb toch heerlijk geslapen wauw, ook heerlijk tv gekeken en we hebben leuke dingetjes gedaan, zoals naar de markt geweest en dat was ook toppie maar het was alleen wel ver lopen en aan het einde waren we helemaal kapot gewoon. we zijn ook lekker wezen wandelen en tante anja en mama zijn ook samen regelmatig wezen wandelen.

We hebben ook nog een hele mooie fotoshoot gehouden de laatste dag, heerlijk in het zonnetje gelopen en lekker gelucht, en toen was het alweer om, het leek net alsof ze er maar 2 dagen waren zo raar, nu zit ik weer lekker aan het werk in de office, vandaag weer lekker zumba gedaan en sjoelen en nu voor het eerst aan mijn schoolwerk:O haha.

en het beste nieuws me papa heeft een kalfje erbij het allereerste kalfje!!!!

nou vandaag ben ik klaar en morgen nog lekker werken en zondag en jullie raden nooit hoeveel graden het dan word : 37 graden :O:O omg en maandag ook en dan ben ik lekker vrij dus maar lekker onder een parasol gaan liggen dan anders verbrand ik levend.

dat word nog wat.

nou ik ga weer verder met school, onthou heel veel liefde vanuit hier!!! mis jullieee dikke kus kelly

  • 11 Mei 2012 - 15:09

    Mama:

    Hoi Kel en de rest

    Ik wil iedereen aanraden om een weekje naar Gran Canaria te gaan, niet alleen voor het mooie weer, maar ook voor de gezelligheid!!!
    Wat was het superleuk daar, ik weet alleen niet of de suite met jacuzzi dan ook beschikbaar is???????
    Wat een welkom champagne op de kamer en een groot bord met fruit (gelukkig hadden we 2 suites) want het was wel de zoete inval de hele week.
    Wat een leuke collega s en vrienden heb je daar al ontmoet.
    Ik zal er nog lang aan terug denken, en wat ben ik trots op jou!
    Je doet het erg leuk in het animatieteam.

    groetjes en hvj kus mama

    p.s heb je eigenlijk ook nog leuke foto s dat je aan het werk bent, want nu lijkt het net of je alleen maar uitgaat daar.(veel plezier nog !!!)

  • 11 Mei 2012 - 15:57

    Tante Anja:

    hallo lieve kelly,
    leuk om weer wat van je te lezen. wat hebben we het leuk gehad met elkaar!! begrijp dat je moeder trots op was, je doet het echt heel goed. ben wel blij dat we er volgende week niet zijn. 37 graden is iets te veel van het goede. wij kunnen beter wat zon van jullie krijgen, want het viel hier wel weer tegen. ben gisteren nu geopereerd aan mijn hand, gelukkig links, kan dus nog wel smsen en type. maar eten koken komt ven straks doen en morgen jesper.
    je krijgt van hen en van lynn ook de hartelijke groeten. n va mij een dikke kus, liefs,

  • 17 Mei 2012 - 06:23

    Mam:

    Kelly, wat een mooie foto s, kijk maar uit anders houden ze je nog als fotomodel daar !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn stage op puerto rico

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

nog maar 24 dagen

20 Mei 2012

de dag van vandaag

11 Mei 2012

hallohallo

02 Mei 2012

de 3rde week alweer

28 April 2012

week 2
Kelly

Mijn profiel

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 10925

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 22 Juni 2012

Mijn stage op puerto rico

Landen bezocht: