de dag van vandaag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu de dag van vandaag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

de dag van vandaag

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

20 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

hoihoi iedereen, weer even tijd voor mezelf en jullie weer even op de hoogte te houden.
wat een week wat een week, t was natuurlijk heet heet heet weer, maar vandaag de 20ste was het ook alweer bijna 30 graden, maar gelukkig stond er wel heelijk een lekker windje.officieel zijn we al lang klaar met werken vandaag maar ik heb gewoon ff nergens zin in dus zit ik maar even me verhaaltje te doen. denet heb ik heerlijk even met mijn gezinnetje geskyped, oow wat voel ik me dan weer goed als ik dat even gedaan heb en ja hoor de familie van schie heeft een nieuwe tv super mooi!!!.

gister ben ik heerlijk weer naar mijn stam kroegie geweest de heineken bar hihi en de eerste helft van de voetbal gekeken. een heerlijke kaasoufle gegeten en lekker met me vriendinnetjes hier gekletst.
daarma was het weer een avondje in het gezellige puerto rico.

wat ik vanavond ga eten dat weet ik nog niet, k zou zo graag lekker een taartaartje willen eten met pindasaus en boontjes met spekjes erbij daar verlang ik nu echt naar haha! maar het worden denk ik maar gewoon tosti´s.

morgen gaan we met zen 8ten naar mas palomas naar de duinen, het schijnt daar super mooi te zijn dus de foto´s komen snel ik heb er helemaal zin in,in mijn vrije dagje.
ik zou graag ook wat van jullie horen dus ik wacht op jullie reacties hoe het gaat daart in het ook warme nederland.

hele dikke kuss kelly xx

  • 20 Mei 2012 - 18:26

    Tante Anja:

    Hallo kelly,het is hier gelukkig ook al een paar dagen lekker weer, dus dat is genieten. Mijn bruine kleurtje was er al bijna weer af. Ik kan gelukkig weer met twee handen typen, dus dat is wel fijn!! Overigens zijn jesper en ik vorig jaar in Maspalomas op vakantie geweest en wij vonden de duinen echt heel bijzonder. Ben dan ook benieuwd naar de foto's. Liefs en een hele dikke kus terug!1.

  • 21 Mei 2012 - 06:14

    Lizanne:

    Haaai Kel, leuk weer van je avonturen daar te lezen!! Klinkt goed allemaal! Kan je helaas geen tartaartje opsturen, jammer! Klinkt wel lekker trouwens :) Wij zitten in Limburg met iets minder warm weer dan jij, maar beter uit de houden denk ik :) Zal ff je email vragen bij je ouders of zussen, dan mail ik je wat foto's!!
    Dikke X

  • 21 Mei 2012 - 14:37

    Colis:

    môh kellebel, hihi
    hier gaat alles best! nog even een paar weekjes ertegenaan en dan toetsweekje en dan is het jaar alweer voorbij, maar je komt op tijd terug dus kan je mooi mee naar me promotio :):) hihi maar vandaag was het redelijk warm hier in nederland! ik heb me nieuwe schoentjes uit Gran Canaria aangehad en iedereen vond ze erg leuk hihi.verder gebeurt hier weinig boeiends in schiplap like always.....haha maar ik mis je wel hoor! maar ik vind het altijd leuk om met je te skypen :) dat doet me goed! dan voel ik me altijd weer zo : :D gehehe maar nu is me verhaal wel weer lang genoeg en totaal niet boeiend..... muhahaha dikke kus van colis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn stage op puerto rico

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

nog maar 24 dagen

20 Mei 2012

de dag van vandaag

11 Mei 2012

hallohallo

02 Mei 2012

de 3rde week alweer

28 April 2012

week 2
Kelly

Mijn profiel

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 10923

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 22 Juni 2012

Mijn stage op puerto rico

Landen bezocht: