nog maar 24 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu nog maar 24 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

nog maar 24 dagen

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

29 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,
over 24 dagen is kelly gewoon alweer thuis heerlijk in het mooie nederland.
ik hoorde dat het super mooi weer was daar gewoon mooier als hier, ookal is het hier ook heerlijk weer ik heb niks te klagen.

gister heb ik lekker met heel de familie van schie geskyped heel erg leuk! me lieve ooms en tantes weer gezien en me papa en mama en me susjes en me lieve neefjesm en dan zit ik hier en zijn ze daar lekker aan het bbqen¨:(
zat ik gister avond lekker aan me tosti haha.
nou ik ben van de week naar een nederlandse supermarkt geweest hier in gran canaria k had er heel veel van verwacht maar uiteindelijk was het natuurlijk heel erg klein.

we hebben van de week weer een leuke planning, want anne is jarig woensdag nacht dus donderdag en we willen met haar naar aqualand in mas palomas dus daar moeten we nog even een dagje voor plannen super leuk.

ook heb ik afgelopen zaterdag geskyped met me lieve vriendinnetjes en vriendjes in nederland toen miste ik ze echt allemaal :( maarja nog eventjes en we hebben in nederland heerlijk vakantie en kunnen allemaal leuke dingetjes gaan doen.

ik heb zometeen nog even de activiteit tenis en daarna gaan ik anne en suus heerlijk nog even naar het strand, heb ik zin in, lekker in de zee baderen.

nou tot snell

xxjes kelly

• 29 Mei 2012 - 19:45

Ivonne:

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Kelly,
    Super dat zo lekker gaat. We zien je snel weer....;-)

Groetjes en een dikke X

• 09 Juli 2012 - 17:12