de 3rde week alweer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu de 3rde week alweer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

de 3rde week alweer

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen,
het is alweer de 3rde week het gaat zo snel, gister zijn mama,tante anja,mandy en nicole aangekomen, met een beetje vertraging maar dat maakte niet uit.
k heb ongeveer 3 uur op ze gewacht.haha
vandaag hebben ze alles gezien en ze lagen alweer lekker in de zon,
het is een warme dag en we hebben ook koninginnendag geviert hier.
echt super gewoon we gingen met ze alle naar playa des ingles en waren om ongeveer 6 uur weer thuis en 10 uur weer werken heerlijk!.

nu slaap ik lekker een weekje bij me lieve zusjes in de kamer met jacuzzi . jaloers?
haha nou mensjes tot snel xxxkel

  • 10 Mei 2012 - 18:45

    Je Little Sister:

    hee lieve grote zus,
    ik wilde even zeggen dat ik het echt super vond in Gran Canaria ben nu weer thuis en mis het echt!
    Het was zo gezellig met jou in de kamer slapen (en soms ook nog logees) hihi
    Je bent echt een topper en werkt echy hard! En anne en suus en dennis zijn natuurlijk ook topper maar jij bent de oppertopper :$
    Maar geniet er nog lekker van de laatste weekies !
    Doe iedereen de groetjes van mij!
    Ik hou van je zus!

  • 11 Mei 2012 - 10:16

    Cok Van Schie:

    hallo lieve kel,het eerste kalfje is geboren op 8mei om negen uur dus net op tijd.
    verder gaat het hier goed en je saldo is nog in orde ik kijk regelmatig,dikke kus je vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn stage op puerto rico

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

nog maar 24 dagen

20 Mei 2012

de dag van vandaag

11 Mei 2012

hallohallo

02 Mei 2012

de 3rde week alweer

28 April 2012

week 2
Kelly

Mijn profiel

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10926

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 22 Juni 2012

Mijn stage op puerto rico

Landen bezocht: