week 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Schie - WaarBenJij.nu

week 2

Door: kellyvanschie

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 April 2012 | Nederland, Amsterdam

hallo mijn lieve mensen,
ik weet het ik moet vaker wat op de site zetten, maar ik moet wel veel doen, de laatste week was er een familie waar ik heel goed bevriend mee ben geraakt,dus ik heb deze week een hele gezellige week gehad, we hebben samen gepould en getaffelvoetbald echt super leuk, de kindertjes waren 10 en 13 en toevallig kreeg ik gister een sms dat ze het leuk hebben gehad met me, en dat doet me dan weer goed, dan vermaak ikl de mensen toch wel!.
deze week is dus een drukke week maar ook een hele hele leuke week, deze week leer je echt op jezelf leven het is de tweede week en alle actictiviteiten week ik uit me hoofd ik doe in het spaans omroepem dus het had niet beter kunnen lopen.
de baas was ook trots op me zei die van de week dus goed teken!.

deze week hebben we ook nog is 3 verjaardagen van viola hadden we dnderdag nacht, vanacht hadden we die van michael toen gingen 2 van de stagaires als meisjes verkleed en gaven hem een striptease,(geweldig. en vanacht hebben we de verjaardag van romely. en maandag hebben we koninginnendag. wat een week.

en jullie raden het nooit gister heeft het geregend\:O heerlijk was het, alleen wel minder want niemand deed mee met de activiteiten.

vandaag schijnt het zonnetje weer en over een kwartiertje hebben we mini voetbal dus weer een leuke dag voorde boeg.
en als ik klaar ben vandaag om 6 uur ga ik heerlijk gtst kijken en even slapen, want morgen moet gewoon weer gewerkt worden.

ik mis thuis wel, maar het komt goed!!!


veel liefde xxjes kelly

  • 28 April 2012 - 10:53

    Nicole:

    hee grote zus,het klinkt allemaal goed ben blij dat je het goed naar je zin hebt! ik zie je dinsdag ik kan niet wachten,het vliegt voorbij vandaag en maandag nog even werken en dat kom ik eraan! heb er zin in! dikke kus je Zusje ik hou van je en ik mis je

  • 28 April 2012 - 10:53

    Nicole:

    hee grote zus,het klinkt allemaal goed ben blij dat je het goed naar je zin hebt! ik zie je dinsdag ik kan niet wachten,het vliegt voorbij vandaag en maandag nog even werken en dat kom ik eraan! heb er zin in! dikke kus je Zusje ik hou van je en ik mis je

  • 28 April 2012 - 13:51

    Tante Anja:

    Ik ben blij dat het al geregend heeft, want daar zitten wij niet op te wachten. Ben heel benieuwd, hoe jij ons gaat vermaken volgende week. Heb er heeel veel zin in. Tot snel en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat het zo goed gaat.
    Liefs, ook van Sven en Lynn

  • 29 April 2012 - 15:43

    Familie Kuntz:

    Lieve Kelly, we zijn heel blij dat het goed met je gaat en dat je er veel plezier maakt. Echt veel hebben we niet te zeggen omdat ik & papa je natuurlijk al hadden gezien via de skype. We hebben net onze e-mail doorgegeven omdat we graag op de hoogte willen blijven, maar ik weet niet zeker of die is aangekomen. :-)
    xxx de familie Kuntz (Iris heeft dit getypt) P.S. Nicole kwam gisteravond bij ons oppassen en ze had het de hele tijd over dat ze volgende week naar je toe komt! Dus...

  • 29 April 2012 - 16:00

    Annie En Sam:

    Hoi Kelly
    Leuk even je verslag te lezen en fijn dat je het naar je zin hebt.
    Wij zijn ook een keer in Pueto rico geweest op de foto herken ik het haventje daar gingen we wel eens koffie drinken.
    Groeten Sam en Annie we blijven je berichtjes lezen hoor.

  • 01 Mei 2012 - 12:07

    Stefanie:

    Lieve Kel,

    wat fijn om te lezen dat het allemaal zo lekker loopt bij je en dat je het naar je zin hebt. Hou het elke keer weer bij hoor wat je schrijft;) erg leuk!
    Dikke knuffel Stef

  • 02 Mei 2012 - 16:20

    Cok:

    hallo kel zijn de meiden aangekomen.
    mooie kamer geregeld begreep ik,klasse gedaan.
    hier is het lekker rustig,ben net bij mijn moeder wezen eten nu de krant en dan de tv.
    het weer wordt hier weer minder dus ik zou nog maar een tijdje daar blijven.tot zover kel meer weet ik niet te liegen.
    ieder een dikke kus van je paps en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn stage op puerto rico

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2012

nog maar 24 dagen

20 Mei 2012

de dag van vandaag

11 Mei 2012

hallohallo

02 Mei 2012

de 3rde week alweer

28 April 2012

week 2
Kelly

Mijn profiel

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 10922

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 22 Juni 2012

Mijn stage op puerto rico

Landen bezocht: